»
Viața școlii » Activităţi/evenimente » Târgul firmelor de exercițiu, Zalău, 11-13 mai 2022

Târgul firmelor de exercițiu, Zalău, 11-13 mai 2022

25/2/2022

     Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB) în colaborare cu Colegiul Tehnic „Alesandru Papiu Ilarian” Zalău, judeţul Sălaj, organizează în perioada 11 – 13 MAI 2022 evenimentul „TÂRGUL ON-LINE AL FIRMELOR DE EXERCIŢIU” ca parte a proiectului AUBB „Antreprenor UBB!”, POCU/379/6/21/124662, proiect cofinanţat din FSE prin Program Operațional Capital Uman 2014 – 2020.
 
Activităţi în perioada târgului on-line al firmelor de exerciţiu:

  • Derulare competiţii în cadrul târgul on-line al firmelor de exerciţiu;

  • Activităţi on-line în cadrul Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, Cluj-Napoca

  • Sesiunea de comunicări pentru profesori „Firma de exerciţiu, o rampă de lansare în carieră”

 

  1. Înregistrarea participării on-line la târg se face în două etape în perioada 21.02.202221.03.2022.

     Etapa 1: Înregistrarea participării on-line la târg se face în perioada 21.02.202221.03.2022 prin e-mail la adresa targ.ubb@gmail.com, pe baza formularelor de înregistrare pentru târg (anexa nr. 1). Termenul limită de trimitere a formularului de înregistrare semnat, ştampilat şi scanat este data de 21.03.2022. După această dată firmele de exerciţiu nu mai sunt acceptate a participa la târg.  Pot participa la târg primele 50 de firme înscrise şi care sunt înregistrate la Centrala ROCT până la data de 22 decembrie 2021. Pot participa la târg doar firmele de exerciţiu active din România cu excepţia firmelor de exerciţiu din Bucureşţi şi judeţul Ilfov. Acestea vor fi contactate prin e-mail sau telefonic până la data de 21.03.2022.

     Etapa 2: După primirea confirmării din partea echipei de proiect de la Colegiul Tehnic „Alesandru Papiu Ilarian” Zalău că firmele sunt active la ROCT se continuă procesul de înscriere a elevilor din firma de exerciţiu înscrisă la târg (maxim 5 elevi) în grupul ţintă al proiectului Antreprenor UBB!, acronim proiect: AUBB, cod proiect: POCU/379/6/21/124662.

Înscrierea elevilor în grupul ţintă al proiectului AUBB se face accesând adresa:
https://automatizamromania.ro/jobrouter/index.php?jr_instance_id=4&cmd=PublicStart&ps=b49fb8968c91c9fc62c7cf93fac3455a&username=Webuser&proiect=AUBB

     Persoana de contact cu informații privind procesul de înscriere al elevilor în grupul ţintă al proiectului AUBB este doamna Alina Sabou, telefon 0747 484 054, email proiect: bsa.ubb@gmail.com.

     Termenul limită de înscriere al elevilor în grupul ţintă al proiectului AUBB (cu trimiterea documentelor la registratura de la UBB Cluj-Napoca pentru a primi număr de înregistrare) este data de 21.03.2022.

     Procesul de înscriere al elevilor în grupul ţintă al proiectului AUBB este detaliat în Regulamentul de selecţie a grupului ţintă, disponibil la următoarea adresă:
https://automatizamromania.ro/jobrouter/index.php?jr_instance_id=4&cmd=PublicStart&ps=b49fb8968c91c9fc62c7cf93fac3455a&username=Webuser&proiect=AUBB

Etapa de înscriere la târgul on-line se finalizează în momentul înscrierii elevilor în grupul ţintă al proiectului AUBB şi confirmarea de către echipa de proiect de la UBB Cluj-Napoca că dosarul de înscriere a fost acceptat.
 
 

  1. Înregistrare on-line la sesiunea de comunicări pentru profesori

     Pot participa la sesiunea on-line de comunicări doar profesorii coordonatori ai firmele de exerciţiu active în anul şcolar 2021 – 2022 şi care s-au înscris la târgul on-line al firmelor de exerciţiu” din cadrul proiectului AUBB „Antreprenor UBB!”, POCU/379/6/21/124662.
     Înregistrarea participării on-line la sesiunea de comunicări pentru profesori se face în perioada 21.02.202221.03.2022 prin e-mail la adresa targ.ubb@gmail.com, pe baza fişei de înscriere completată (anexa nr. 2) şi a notei de informare și a consimțământului privind prelucrarea datelor cu caracter personal și publicarea lucrărilor (anexa nr. 3). Termenul limită de trimitere a formularului de înregistrare semnat, ştampilat şi scanat este dată de 21.03.2022. După această dată, profesorii coordonatori ai firmelor de exerciţiu înscrise la târg nu mai sunt acceptaţi a participa la sesiunea de comunicări.  Profesorii coordonatori vor fi contactati prin e-mail sau telefonic până la data de 21.03.2022. Informaţiile cu privire la regulile de participare la sesiunea de comunicări sunt prezentate în regulament.

 Secţiunile de concurs sunt următoarele:
  • Secţiunea A „CEL MAI BUN STAND EXPOZIŢIONAL”

  • Sectiunea B „CEL MAI BUN CATALOG”

  • Secţiunea C „CELE MAI BUNE MATERIALE PROMOŢIONALE”

  • Secţiunea D „CEL MAI BUN SITE WEB”

  • Secţiunea E „CEL MAI BUN SPOT PUBLICITAR”  

  • Secţiunea F „CEL MAI BUN MANAGER”

 
     Premiul special al juriului ,,Excelenţa în afaceri”   va fi  acordat  firmei de exerciţiu care va impresiona prin  abilităţi  antreprenoriale deosebite.
 
     Formularul de înscriere TÂRG se poate descărca aici: 
Anexa_1_AUBB_formular_inscriere_FE

     Formularul de înscriere SESIUNE DE COMUNICĂRI se poate descărca aici:
Anexa_2_Formular_inscriere_sesiune

     Formular GDPR se poate descărca de aici:
Anexa_3_Notă_informare_consimțământ

    Regulamentul se poate descărca aici:
AUBB_regulament_targ_online
 
 
Am fi bucuroşi să ne onoraţi cu prezenţa!

Echipa de proiect

 
Persoana de contact de la Colegiul Tehnic „Alesandru Papiu Ilarian” Zalău
Prof. Costea Lucia
Email: lucia.costea@apizal.ro

Site-ul şcolii: www.apizal.ro

Pentru informații despre târgul online al firmelor de exercițiu accesați link-ul:
http://www.apizal.ro/viata-scolii/noutati/api-tfe-2022